FAQ

Kunt u de producten die u heeft gekocht retourneren bij een salon?
Het is niet mogelijk om de producten die u via de webshop heeft gekocht te retourneren bij een salon. De producten dienen teruggestuurd te worden naar het hoofdkantoor.

Kunt u de producten die u bij een salon heeft gekocht retourneren bij Revitalash.nl?
Het is niet mogelijk om de producten die u in de salon heeft gekocht te retourneren bij de webshop.

Hoe kunt u de bestelling betalen?
De bestelling kan betaald worden met IDEAL of Creditcard.

Hoe wordt de bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt verzonden met GLS.

Is er een minimaal orderbedrag?
Er is geen minimaal orderbedrag, zit u onder een bepaald bedrag dan komen er wel verzendkosten (€7,50) bij de bestelling.

Het bestelde artikel is beschadigd, wat moet u nu doen?
Is uw ontvangen bestelling beschadigd? Stuur dan een e-mail, inclusief foto, naar info@revitalash.nl u zult verdere informatie ontvangen over de procedure om het product te retourneren. Kopieer en stuur het formulier aan het einde van deze pagina (ingevuld) mee als bijlage: 

Wanneer wordt het aankoopbedrag van de bestelling teruggestort?
Wanneer de retourzending bij ons is ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Hoe kan de bestelling worden geretourneerd?
Wilt u uw bestelling retourneren? Stuur het retourformulier (onderaan de pagina) naar info@revitalash.nl. Voeg het retour formulier tevens toe aan uw retourzending. U dient het product binnen 14 dagen te retourneren, anders kunnen wij het helaas niet meer terugnemen.

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?
Het is niet mogelijk om de bestelling te ruilen. U zult de bestelling moeten retourneren en het gewenste product opnieuw moeten bestellen.

Waar kunt u terecht met overige vragen?
Heeft u vragen die hier niet tussen staat, neem dan contact op met ons hoofdkantoor door te mailen naar: info@revitalash.nl

Wat is de levertijd van de bestelling?
De bestelling wordt na ontvangst van de betaling binnen 2-4 werkdagen verzonden.

Kan de bestelling in het buitenland worden bezorgd?
De bestellingen kunnen alleen worden verzonden naar adressen in Nederland, België en Luxemburg.

Wat gebeurt er als u niet thuis bent wanneer de bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u niet thuis bent als de bestelling wordt aangeboden, zal de bezorgservice deze in eerste instantie bij de buren aanbieden. Wanneer dit niet mogelijk is zult u een bericht ontvangen om een nieuw tijdstip van bezorgen te kiezen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij versturen al onze bestellingen met bezorgservice GLS. De bestelling zal u aangeboden worden aan de deur.

Kunt u de bestelling nog aanpassen of annuleren?
Nadat u de bestelling heeft betaald, kunt u de bestelling niet meer aanpassen of annuleren. Wanneer u de bestelling toch niet wilt hebben, kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Het aankoopbedrag van het product wordt teruggestort nadat de retour is ontvangen.

Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer het gewenste product, verander eventueel het aantal artikelen en klik op ‘in winkelmand’. Selecteer vervolgens ‘winkelmand bekijken’ of  klik op uw winkelmand rechtsboven. Als u niet verder wilt winkelen klikt u op ‘doorgaan naar afrekenen’. Vul hier uw factuurgegevens in, controleer uw bestelling en selecteer een betalingsmethode. Vervolgens klikt u op ‘bestelling plaatsen’, u komt nu op de betaalpagina. Volg de stappen op de betaalpagina. Nadat uw betaling voldaan is, zult u een bevestiging ontvangen van de bestelling.

Wat zijn de verzendkosten en hoe worden deze berekend?
De standaard verzendkosten voor een zending binnen Nederland bedragen €7,50 excl. BTW. Is het totaalbedrag van een bestelling hoger dan €50 dan vervallen deze automatisch.

Newsletter

Language
Dutch
Open drop down