SCHOONHEID MET EEN DOEL
“Onze producten worden ontwikkeld om zowel lichaam als geest te revitaliseren. Dat is de filosofie achter RevitaLash.”
Ons verhaal begint in 2006 met slechts één product: onze unieke wimperconditioner, ontwikkeld door een arts voor zijn geliefde vrouw om haar te helpen zich weer mooi te voelen tijdens haar lange strijd tegen borstkanker.
Inmiddels bieden we een complete lijn cosmeticaproducten die de gezondheid en natuurlijke schoonheid van je wimpers, wenkbrauwen en haar verbeteren - en dragen we voortdurend ons steentje bij aan het goede doel dat aan de basis ligt van ons bedrijf. Maar dat kunnen we niet zonder jouw hulp. Met elke aankoop die je doet, steun je het onderzoek naar, de behandeling van en de voorlichting over borstkanker - en zo dragen we samen een steentje bij in de strijd tegen kanker.
TER NAGEDACHTENIS AAN GAYLE
Onze medeoprichtster Gayle Brinkenhoff is het bewijs dat je een inspirerend, bevredigend en zinvol leven kunt leiden, zelfs na de diagnose borstkanker. Gayle motiveerde haar man, de arts Michael Brinkenhoff, om RevitaLash® Cosmetics op te richten. Haar passie om mensen te helpen is het DNA van ons bedrijf.

Onze grootste successen

2006
Ons allereerste unieke wimperserum
Onze oprichter, de oogarts Michael Brinkenhoff, ontwikkelde het allereerste wimperserum om zijn geliefde vrouw te helpen zich mooier te voelen tijdens haar strijd tegen borstkanker.

2007
Het eerst verkochte wimperserum
De innovatie van Dr. Brinkenhoff levert zulke geweldige resultaten op dat ook anderen hiervan moeten kunnen profiteren. Het eerste wimperserum verschijnt op de markt en betekent het begin van een nieuwe productcategorie in de beautysector. Gayle Brinkenhoff geeft het serum een naam: RevitaLash.

2007
Onze eerste vakbeurs
Onze eerste vakbeurs is de International Esthetics, Cosmetics & Spa Conference in Las Vegas. Tegenwoordig is ons populaire baanbrekende wimperverstevigende serum niet meer weg te denken bij beautyprofessionals in de hele VS.

2008
RevitaLash Cosmetics gaat wereldwijd
De volgende stap: het geheim van prachtige wimpers delen met de rest van de wereld. Ons revolutionaire wimperserum verschijnt voor het eerst op de internationale markt in het Verenigd Koninkrijk.

2009
Haarverzorging volgens RevitaLash
Eerst wimpers, daarna wenkbrauwen... en nu een door een arts ontwikkelde formule die fijn en dunner wordend haar transformeert. Ons eerste haarproduct verschijnt op de markt onder de naam Hair Advanced. Tegenwoordig heet het Volume Enhancing Foam.

2009
Lancering van onze mascara
Ons eerste gekleurde cosmeticaproduct, Volumizing Primer and Mascara (nu Double-Ended Volume Set), is een innovatieve blauwe primerformule en mascara die de wimpers zichtbaar dikker, voller en gezonder maakt.

2010
De lancering van het originele wenkbrauwserum
We besluiten onze transformerende wimpertechnologie te gebruiken voor een nieuwe formule speciaal voor de wenkbrauwen. Dit product is al snel de favoriet van tijdschriften, professionals uit de beautybranche en beautyliefhebbers van over de hele wereld.

2010
We zijn te zien op televisie
Kijkers in het hele land kunnen onze eerste verschijning op televisie zien op de Engelse zender QVC.

2010
Bestemming: luxeproducten
Onze producten zijn verkrijgbaar op de beautyafdeling van het internationale warenhuis Fenwick, de beroemde Engelse keten die klanten al sinds de 19e eeuw een luxueuze winkelervaring biedt.

2012
Solidariteit
We zijn een officiële liefdadigheidssamenwerking gestart met City of Hope, een wereldberoemd centrum voor borstkankeronderzoek, -behandeling en -preventie. En nu, meer dan tien jaar later, blijven we ons samen inzetten. Lees meer over hoe jij met je aankopen een steentje bijdraagt.
Hoe uw aankoop iets teruggeeft
2019
Internationale groei
Onze fabriek in Milaan, Italië, groeit snel om aan de toenemende marktvraag te blijven voldoen. Het jaar daarop start onze distributie in Nederland, waarmee we onze aanwezigheid in Europa versterken.

2021
100.000 online bestellingen
We zijn bekroond met een Shopify Silver Milestone met 100.000 verzonden bestellingen op revitalash.com... tot nu toe...

2021
10 miljoen wimperserums verkocht
Onze door artsen ontwikkelde wimperconditioners zijn populair in meer dan 70 landen over de hele wereld. Sinds 2007 hebben we 10 miljoen wimperserums verkocht, een mijlpaal!

2022
Onze lijn wimperserums groeit
Beautyliefhebbers kunnen nu ook kiezen voor RevitaLash® Advanced Sensitive - het eerste wimperserum dat onder oogheelkundig toezicht speciaal is ontwikkeld voor gevoelige ogen.

2022
Beste van Beauty Hall of Fame
Onze RevitaBrow® Advanced wint zijn 10e achtereenvolgende Allure Best of Beauty Award en krijgt daarmee een plaats in de prestigieuze Best of Beauty Hall of Fame. En wij snappen waarom, want dit product is al meer dan 10 jaar het favoriete wenkbrauwserum van beauty-experts.

2023
Meer dan $4 miljoen aan donaties
Met jouw hulp hebben we sinds 2018 meer dan $4 miljoen gedoneerd (producten en geld) ter ondersteuning van onderzoek op het gebied van kankerbestrijding.